Pink faux fur

októbra 21, 2017


Ešte minulú zimu bola veľkým trendom táto kožušinová vestička v rôznych farbách. A ja som sa do tohto trendu úplne zamilovala! Tak som ju začala zháňať a zistila som, že takáto vestička vôbec nie je lacná záležitosť. Samozrejme ak chcete pravú kožušinu ceny sa pohybujú aleže úplne niekde inde. Ja som však pravú nechcela, mám rada zvieratká a nie som teda žiadna vegetariánka, ale pocit, že mám na sebe kožuštek nejakého zvieratka mi dával husiu kožu. No jednoducho necítila by som sa dobre. 
Mala som to šťastie, že som tú moju vysnenú, nepravú, no prekrásnu a aj pohodlnú našla. A za prijateľnú cenu!

Niekto si povie, že je krásna, ale nenositeľná...Musím vás rýchlo vyviesť z omylu. Keď príde obdobie jesene a zimy dá sa nosiť v rôznych variantoch. Jeseň je typická všelijakým počasím, keď je vonku slniečko, ale už nie je tak veľmi teplo môžte si ju dať len na šaty ako ja v dnešnom outfite. Takisto ju veľmi rada nosím aj na hrubší svetrík, keďže rána bývajú už chladné a poobede to tiež už nie je žiadna sláva. 

Keď príde zima, tak si oblečiem hrubý sveter, koženú bundu a opäť túto vestu. Outfit vyzerá veľmi elegantne, teplo a trendy! :) Samozrejme minulý rok sme mali aj zimné obdobie, kedy proste už nič nezohreje len teplá, dlhá bunda, šál minimálne 3-krát omotaný okolo krku, hrubá čiapka a rukavice. Avšak dobre vieme, že u nás je zima veľmi dlhá a mám pocit, že pár rokov sa už zimné počasie zlieva s tým jarným. Výsledok sa teda rovná: žiadna jar, len dlhšia zima, prípadná čľapkanica aby nám nebolo málo! :D Keďže som fashion bloggerka (mainly) som ten typ človeka čo ho proste nebaví nosiť 4 mesiace tú istú bundu.  Takže takáto vestička vám môže krásne spestriť jesenné, zimné a aj jarné dni.

Posledné o čo by som sa s vami chcela podeliť je fakt, že takýchto vestičiek mám viac a nie...nebojte sa...nie sú u mňa v skrini. Osobne mám 1 a tie ďalšie predávam. Našla som skvelý zdroj (zo zahraničia) a predávam ich ďalej. Takže dievčence ak máte záujem o takúto vestičku napíšte mi správu najlepšie na môj Part of Nicol facebook  ← klik na odkaz. Dozviete sa koľko mám ešte čísiel a aj cenu. Zatiaľ mám vestičky len v týchto farbách, avšak neskôr by som mala dostať aj sivé. Tak neváhajte, spýtajte sa a napíšte ak máte záujem.
Prajem pekný víkend !









You Might Also Like

16 komentárov

  1. Tie šaty sú krásne! Tiež som si podobné vesty obľúbila a táto je fakt pekná :)


    TheStyleTale

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný outfit! :D
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Strašně moc ti to sluší. Ta vestička je krásná.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné šaty a vestička je taky super. Já bych ji asi neunosila, protože mám v šatníku pár vest a skoro vůbec je nenosím, ale je krásná. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely look!

    I like your blog. Thanks for sharing this post. :)

    If you would like to follow each other, let me know on my blog:
    Shoot for the stars

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vestička ti moc sluší! Jen já v tom vypadám jak chlupatý pytel brambor :D!

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná! Tento štýl ti veľmi pristane! :)

    DEZIRÉ

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasny outfit! :)
    xoxo Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com