Still cold outside

februára 26, 2018


Aj vám už dochádza inšpirácia? Mne príde tá zima nekonečná a už naozaj neviem čo si obliesť...hlavne ma to už nebaví a neviem sa dočkať na jar a teplejšie počasie. Kto ma fashion krízu ako ja kľudne sa mi posťažujte v komentároch. (Aspoň sa budem cítiť lepšie, že nie som v tom sama.) 😃

Avšak ja som v posledných dňoch objavila predsa len niečo nové vďaka čomu ma baví vymýšľať nové outfity. Ak si ale myslíte, že ide o nejaký kúsok oblečenia, musím vás sklamať. Tentokrát je to účes. Áno som typ, ktorý nemá čisto len jeden konkrétny štýl. V jeden deň mám náladu na šaty a na ten ďalší si obliekam mikinu a roztrhané rifle. Tie ktoré môj blog sledujete dlhšie už toto o mne viete. A presne takto to mám nie len vo svete módy, ale aj vo svete účesov a make-upu. Konkrétne ide o tento jemne strapatý, no veľmi komfortný účes, ktorý mám dnes k outfitu. A vôbec by ma tak nebavil keby ten účes nepodčiarknem čiapkou, ktorá je už dlhší čas v móde absolútny hit. Týmto účesom som sa inšpirovala z titulky VOGUE, kde ho mala top modelka Gigi Hadid. Inak máte túto krásku a jej štýl radi? Aj vy sa inšpirujete rôznymi svetovými top modelkami alebo skôr hľadáte inšpiráciu na youtube či iných sociálnych sieťach? 











You Might Also Like

12 komentárov

  1. Amazing outfit :D
    I'm following your blog. Kisses
    http://universodamarta.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa musím priznať, že mňa tá zimná móda stále baví a ešte ma neomrzela :)
    Outfit je veľmi pekný, pristane ti to :)

    https://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzeráš super ako vždy, outfit je pecka :) ja v zime skoro vôbec módu neriešim... aj tak mám na sebe vždy tri svetre a veľkú vetrovku, takže mi skôr ide o to, aby som nezamrzla, a na to, ako vyzerám, kašlem :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten svetr je perfektní! Moc ti to sluší:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super zimný outfit. Ja som to trošku tohtoročnú zimu precenila a schytala som angínu. Ten rolák je peckový. Poslednú dobu ako som sa tak prelúskavala svojím šatníkom, som objavila aj ja jeden rolák, ktorý som dlhé roky odpisovala a považovala za "nemódny". Dnes len ďakujem mamke, že mi ho nedovolila vyhodiť.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten outfit i účes jsou krásné! Čepka ti velmi sluší :) Gigi Hadid mám ráda, je krásná!

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já už jsem poslední dny na nějaké fashion outfity rezignovala a omezila jsem se jen na nošení svetru a riflí pořád dokola :D Zima je už pro mě hodně dlouhá :/ Moc ti to sluší :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Outfit ti moc sluší! :) já v zimě nejvíc řeším, aby mi bylo teplo:D, tak se těším na jaro, až začnu víc řešit outfit :)

    Shard of Dreams

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Máš boží šálu a boty :D což mi připomíná, že mám jedny zimní botky a jedny podzimní :D a pak až tenisky. musím rozšířit zásobu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Baby ďakujem za krásne komentáre :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten outfit je skvělý, moc ti to sluší! ♥ Taky mi ta zima už trošku leze krkem. V březnu ještě sem tam napadne sníh :D a já jsem lehla s antibiotiky. Snad už brzy bude víc toho sluníčka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com