Business style

mája 14, 2018


Dnešný outfit bude tak trošku business look. Niet nad bielu klasiku v podobe blúzky. Tou nikdy nič nepokazíte a povedala by som, že je to non-stop trend v móde. Niečo čo by nemalo chýbať v šatníku žiadnej ženy. Konkrétne táto je veľmi ľahká a vzdušná, preto ju tak veľmi rada nosím počas pekných, slnečných dní. Najviac ma na nej teší to, že je po mojej mame. Nosila ju v takom veku aký mám teraz ja.  (Ako som spomínala, jednoducho biela košeľa nevychádza z módy.) 

Čierno biely outfit som chcela rozveseliť farbami. Pre tento krát to vyhrali farby ako červená a žltá v podobe náušníc. Tieto "strapcové" náušnice sú túto jar a leto naozaj horúcim trendom a môžte ich v obchodoch nájsť v rôznych farbách. Mne to trošku z detstva pripomína strapce, ktoré sa vešali na úchytky dvier skríň. Haha nepríde to aj vám tak? 







You Might Also Like

16 komentárov

  1. haha, a ja že čo mi pripomínajú takéto náušnice :D no úplne tie strapce :) inak krásny outfit :) páčia sa mi topánočky :) odkiaľ sú ? :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem kombinaciu niecoho takeho jednoducheho s farebnymi doplnkami!! :)) velmi pekne!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj pekný outfit, veľmi ti tento štýl sekne ;) hrozne sa mi inak páčia doplnky a miesto fotenia!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow! You look so pretty!!!Have a successful day dear!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkný outfit. Botičky a náušnice jsou krásné oživení . :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný outfit, ty červené boty jsou úžasné:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aaach, barva té kabelky i sandálků je úžasná!! :) Sluší ti to!
    Lola-J.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny outfit! Tiez mam tie sandlaky a su dokonale! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to se ti opravdu povedlo! Moc se mi líbí tvůj outfit a hlavně ta kombinace barev. Klobou dolů. Je to jednoduché a překrásné :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miluju ty tvoje botyyy <3 Moc ti to sluší :)

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bílá košila je klasika, patří mezi moje oblíbené kousky :) moc ti to sluší, líbí se mi jak jsi sladila boty s kabelkou :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tá biela košeľa je naozaj super! Chcela som sa spýtať odkiaľ je, ale vidím, že je po maminke :) Krásne si ju skombinovala, veľmi sa mi páčia aj tie náušnice :) Jednoducho super outfit!

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Baby ďakujem za prekrásne komentáre! :) Vidím, že takýchto business outfitov musím pridávať častejšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jooo, ty střapce jsme taky měli na skříni!! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Contact mail

partofnicol@gmail.com